• Değişim süresi içinde belirtilen süreçte ürünü istediğiniz zaman değiştirebilir ya da yerine ürün bedeli kadar Babies & Mothers alışveriş çeki alabilirsiniz.
Ayıplı üründe nasıl bir yol izlenmelidir?
• Ayıplı Ürün: Ürünün kullanım amacına ve ürün bilgilerinde belirtilen ana işlevlerini yerine getirmesini engelleyen üretim ve ürün nedenli durumlardır.
• Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza ait olup, üyelik üzerinden form doldurarak tarafımıza gönderimini sağlayabilirsiniz.
• Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.
• Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0850 255 22 29 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.
Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal edebilirim?
• Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz üyeliğiniz üzerinden “Siparişlerim” bölümünden “Sipariş detayı “ kısmından iptal edebilirsiniz.
• Sipariş iptal işlemi “Sipariş Alındı” konumunda olan siparişler için geçerli olup siparişiniz “Hazırlanıyor” konumunda ise iptal edilememektedir.
• Kargo tarafınıza ulaştıktan sonra üyelikten iade formunu doldurarak iade için gönderimini sağlayabilirsiniz.
Değişim / iade için ürünü nasıl gönderebilirim?
• Hızlı iade sistemi ile 5 adımda ürün iadesi yapabilirsiniz.
• Üyelik girişinden sonra “Siparişlerim” sayfasını açın.
• Değişim / iade talebinde bulunmak istediğiniz siparişte yer alan “İşlemlerim” seçeneğini tıklayın.
• Değişim / İade etmek istediğiniz ürünleri işaretleyin ve formu doldurun.
• Değişim / iade edilecek ürünü taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde paketleyerek adresinize gelen SÜRAT KARGO kuryesine teslim edin.
• Değişim / iade işlemlerinizi ilgili siparişiniz içinde yer alan “İadem nerede” seçeneği ile kolayca takip edin.
Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
• Satın aldığınız ürünün iadesi sistemsel olarak kampanya veya promosyon hesaplaması ile tamamlanır.
• Hediye çeki olarak kazanılan ürün ya da ürünlerin iadesinde, hediye çeki iptal olur. Eğer çek iade işleminden önce kullanılmış ise oluşan fark iade bedelinden düşer.
• Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir. Bu ürünlerin Türkiye’de bulunan yetkili teknik servisler tarafından, garanti kapsamı dahilinde incelenmesi gerekmektedir.
Kurumsal fatura seçeneğiyle verilen siparişlerde iade nasıl yapılır?
• Ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.
Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?
• Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
• Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler.
• Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler.
• İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri, gıda ürünleri (mama, içecek vs.)
• Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler)
• Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler.
• Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
• Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.
İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?
• İadenin hesaba yansıma süresi max. 5 iş günüdür.
• Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu “bize ulaşın” sayfamızdan ya da 0850 255 22 29 numaralı telefonumuzdan bize iletiniz.
• Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.
İademi hangi adresinize yapabilirim?
• İade adresi: Babies & Mothers Merkez, Alaşarköy Mah. İstanbul Cad. Anatolium AVM No: 487/79 Osmangazi / Bursa / Türkiye
Ürünleri Babies & Mothers mağazalarına iade edebilir miyim?
• İnternetten yapılan alışverişlerin mağazalardan iade edilmesi durumunda kredi kartınıza geri ödeme imkânı teknik olarak yoktur.
• Kabul etmeniz durumunda iade edilen ürün karşılığında 1 yıl kullanım süreli Babies & Mothers alışveriş çeki olarak alabilir ya da ürünün değişimini talep edebilirsiniz.
• Mağazalarımızda faturasız değişim / iade yapılamamaktadır.
• Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen ürün iadeleri yapılamamaktadır.
İadem farklı banka hesabına veya kredi kartına yapılabilir mi?
• İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta, hesaba ve ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.
Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?
• İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise Babies & Mothers ürünü iade almama hakkına sahiptir.
İade adresi nedir?
• İade adresi: Babies & Mothers Merkez, Alaşarköy Mah. İstanbul Cad. Anatolium AVM No: 487/79 Osmangazi / Bursa / Türkiye
Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?
• Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda: Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
• Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
• Ürün gönderimi yapılırken paketleme aşaması video kaydına alınmaktadır. Hasar durumu oluşmuş ise kargoya teslimat aşamasında ya da aynı gün içerisinde hasar tespit tutanağı düzenletilmesi gerekmektedir.**ÖNEMLİ**
• Hasarlı olan ürünleri değişim / iade için üyelik üzerinden değişim / iade formunu doldurarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
• Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir.
Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?
• İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri YURTİÇİ KARGO ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. (Ürün bedel iadesi kargo bedeli müşteri alacağından mahsup edilerek yapılacaktır.)
• YURTİÇİ KARGO dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz.
Değiştirmeyi düşündüğünüz ürünlerin kullanılmamış olması, paketinin hasar görmemiş olması ve ürünün tekrar satışa sunulabilecek durumda olması gerekmektedir. Deneme amacıyla ambalajından çıkarılmış ürünlerde, ambalajın bozulmamış ve ürünle birlikte tüm aksesuarlarının, orijinal paketleriyle birlikte bir arada olması gerekmektedir.
Mağazalarımızdan değişim işlemi gerçekleştirmek için aşağıda sıraladığımız belgeleri yanınızda bulundurmanız gerekmektedir:
- Kredi kartı ödeme belgesi (kart slipi) ve satış belgesinin (bilgi fişi, e-arşiv faturası ve/veya sevk irsaliyesi) aslı.
- Hediye ürün değişimlerinde, hediye değişim kartı (hediye değişim kartıyla ürün iadesi yapılamamaktadır.).
- Herhangi bir firma adına düzenlenen faturalarda, iade faturası.