GARANTİ KOŞULLARI

Garanti süresi ne kadardır?

Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. ( 2 yıl )

Arızalı bir ürünüm var, nasıl bir yol izlemeliyim?

• Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz.

• Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz.

• Teknik servisine ulaşım imkanınız olmayan markalar için bu ürünleri bize göndermeniz durumunda ürünler tarafımızdan yetkili servislere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.

• Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır. Yetkili servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

Hangi markaları doğrudan firmanın yetkili teknik servisine göndermeliyim?

• Yaygın servis ağı olan Braun, Philips Avent ürünlerinin tamirleri yetkili servisler tarafından yapılmaktadır.

• Bu markalı ürünleri faturası ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz.

• Weweell markası için 0212 465 79 01 nolu Weewell müşteri hizmetleri hattını arayarak kayıt açtırılması gerekmektedir. İlgili çağrı ile servis süreciniz yönetilmektedir.

Hangi ürünler garanti kapsamında değildir?

Oyuncak / Kitap kategorisindeki ürünler garanti kapsamında değildir.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.